Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
ผลของการใช้ตัวแบบและการเสริมแรงทางบวกในการเพิ่มพฤติกรรมการถาม และตอบคำถามในชั้นเรียน ของเด็กปัญญาอ่อนที่สามารถเรียนได้
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
Effects of modeling and positive reinforcement on increasing question-asking and answering in the classroom of educable mentally retarded children
Year (A.D.)
1981
Document Type
Thesis
First Advisor
สมโภชน์ เอี่ยมสุภาษิต
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
จิตวิทยา
DOI
10.58837/CHULA.THE.1981.63
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
ประเสริฐศรีศักดิ์, ประนอม, "ผลของการใช้ตัวแบบและการเสริมแรงทางบวกในการเพิ่มพฤติกรรมการถาม และตอบคำถามในชั้นเรียน ของเด็กปัญญาอ่อนที่สามารถเรียนได้" (1981). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 58350.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/58350