Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)

ผลของการใช้ตัวแบบและการเสริมแรงทางบวกในการเพิ่มพฤติกรรมการถาม และตอบคำถามในชั้นเรียน ของเด็กปัญญาอ่อนที่สามารถเรียนได้

Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)

Effects of modeling and positive reinforcement on increasing question-asking and answering in the classroom of educable mentally retarded children

Year (A.D.)

1981

Document Type

Thesis

First Advisor

สมโภชน์ เอี่ยมสุภาษิต

Faculty/College

Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)

Degree Name

ครุศาสตรมหาบัณฑิต

Degree Level

ปริญญาโท

Degree Discipline

จิตวิทยา

DOI

10.58837/CHULA.THE.1981.63

Share

COinS