Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
การเปรียบเทียบความสัมพันธ์ระหว่างความสอดคล้องของอัตลักษณ์ของผู้ดื่มเบียร์กับเจตคติต่อตราของเบียร์ในสถานการณ์การบริโภคที่จำเพาะ
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
A comparison of relationships between beer drinkers' self-image congruities and attitude toward beer brands in specific consumption situations
Year (A.D.)
2000
Document Type
Thesis
First Advisor
ธีระพร อุวรรณโณ
Faculty/College
Faculty of Psychology (คณะจิตวิทยา)
Degree Name
ศิลปศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
จิตวิทยาสังคม
DOI
10.58837/CHULA.THE.2000.227
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
พงศ์ประพฤทธิ์, เรืองรัตน์, "การเปรียบเทียบความสัมพันธ์ระหว่างความสอดคล้องของอัตลักษณ์ของผู้ดื่มเบียร์กับเจตคติต่อตราของเบียร์ในสถานการณ์การบริโภคที่จำเพาะ" (2000). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 52065.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/52065