Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
ผลของการสอนแบบทักษะกระบวนการสำหรับวิชาศิลปะกับชีวิต ตามหลักสูตรมัธยมศึกษาตอนต้น พุทธศักราช 2521 (ฉบับปรับปรุง พ.ศ.2533) ในโรงเรียนมัธยมศึกษา สังกัดคณะกรรมการการศึกษาเอกชน กรุงเทพมหานคร
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
A result of teaching by process skill approach in the Art for functional living subject in the lower secondaty curriculum B.E.2521 (revised edition B.E.2533) in schools under the jurisdiction of the Office of Private Education Commission, Bangkok Metropolis
Year (A.D.)
1992
Document Type
Thesis
First Advisor
สุลักษณ์ ศรีบุรี
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
ศิลปศึกษา
DOI
10.58837/CHULA.THE.1992.310
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
ภาคสุวรรณ, กาญจน์, "ผลของการสอนแบบทักษะกระบวนการสำหรับวิชาศิลปะกับชีวิต ตามหลักสูตรมัธยมศึกษาตอนต้น พุทธศักราช 2521 (ฉบับปรับปรุง พ.ศ.2533) ในโรงเรียนมัธยมศึกษา สังกัดคณะกรรมการการศึกษาเอกชน กรุงเทพมหานคร" (1992). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 36443.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/36443