Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
อิทธิพลของการสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกใช้บัตรเครดิตของคนรุ่นใหม่ในกรุงเทพมหานคร
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
The influences of marketing communication on credit card brand selection among new generation in Bangkok metropolis
Year (A.D.)
1996
Document Type
Thesis
First Advisor
สุวัฒนา วงษ์กะพันธ์
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
นิเทศศาสตรพัฒนาการ
DOI
10.58837/CHULA.THE.1996.882
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
นิตุธร, อภิรดี, "อิทธิพลของการสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกใช้บัตรเครดิตของคนรุ่นใหม่ในกรุงเทพมหานคร" (1996). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 27452.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/27452