Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)

Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)

การวิเคราะห์การตลาดบน POP Mart

Year (A.D.)

2020

Document Type

Independent Study

First Advisor

Pacharasut Sujarittanonta

Faculty/College

Faculty of Economics (คณะเศรษฐศาสตร์)

Degree Name

Master of Arts

Degree Level

Master's Degree

Degree Discipline

Business and Managerial Economics

DOI

10.58837/CHULA.IS.2020.31

Abstract

POP MART is a leading comprehensive industry chain of trendy toys in Mainland China. This individual study applies STP, Marketing Mix, and SWOT methods to analyze POP MART's omnichannel marketing model. POP MART's strategy could be transferable to other companies in a similar industry.

Other Abstract (Other language abstract of ETD)

POP MART เป็นผู้นำที่ครอบคลุมห่วงโซ่อุตสาหกรรมของเล่นทันสมัยในจีนแผ่นดินใหญ่ การศึกษารายบุคคลนี้ใช้ STP, ส่วนประสมการตลาด และ SWOT เพื่อวิเคราะห์โมเดลการตลาดแบบ omnichannel ของ POP MART กลยุทธ์ของ POP MART สามารถประยุกต์ใช้กับบริษัทอื่นในอุตสาหกรรมที่คล้ายคลึงกันได้

Included in

Economics Commons

Share

COinS
 
 

To view the content in your browser, please download Adobe Reader or, alternately,
you may Download the file to your hard drive.

NOTE: The latest versions of Adobe Reader do not support viewing PDF files within Firefox on Mac OS and if you are using a modern (Intel) Mac, there is no official plugin for viewing PDF files within the browser window.