Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
อิทธิพลของตราสินค้าประเภทเครื่องดื่มน้ำอัดลม ต่อการรับรู้ทางด้านรสชาติ
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
Influence of soft drink brand identification on taste perception
Year (A.D.)
1977
Document Type
Thesis
First Advisor
สมปอง บุณยพุกกณะ
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
พาณิชยศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
พาณิชยศาสตร์
DOI
10.58837/CHULA.THE.1977.331
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
เทียนไทย, จุฑา, "อิทธิพลของตราสินค้าประเภทเครื่องดื่มน้ำอัดลม ต่อการรับรู้ทางด้านรสชาติ" (1977). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 60875.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/60875
COinS