Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
การวิเคราะห์กลยุทธ์การใช้การตลาดเชิงสัมพันธภาพ
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
Relationship marketing strategies analysis
Year (A.D.)
2000
Document Type
Thesis
First Advisor
ยุบล เบ็ญจรงค์กิจ
Faculty/College
Faculty of Communication Arts (คณะนิเทศศาสตร์)
Degree Name
นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
การโฆษณา
DOI
10.58837/CHULA.THE.2000.372
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
จินต์จันทรวงศ์, มนัสสา, "การวิเคราะห์กลยุทธ์การใช้การตลาดเชิงสัมพันธภาพ" (2000). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 54662.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/54662
COinS