Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
คุณลักษณะของนวกรรมที่มีผลมากที่สุดต่อการยอมรับของกลุ่มเป้าหมาย : ศึกษาเฉพาะกรณีการยอมรับการประดิษฐ์ผลิตภัณฑ์ผักตบชวา ของกลุ่มสตรีประดิษฐ์ผลิตภัณฑ์ผักตบชวาบ้านสันปาม่วง ตำบลบ้านต๋อม อำเภอเมืองพะเยา จังหวัดพะเยา
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
Attribute of innovation that most affects the adoption of target adopters : a case study of the adoption of water hyacinth products among women's group in Ban San Pa Moung, Tambol Ban Tom, Amphoe Muang Phayao, Phayao Province
Year (A.D.)
1984
Document Type
Thesis
First Advisor
เสถียร เชยประทับ
Second Advisor
ไพรัตน์ เดชะรินทร์
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
การประชาสัมพันธ์
DOI
10.58837/CHULA.THE.1984.302
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
ทรัพย์สาร, ผุสดี, "คุณลักษณะของนวกรรมที่มีผลมากที่สุดต่อการยอมรับของกลุ่มเป้าหมาย : ศึกษาเฉพาะกรณีการยอมรับการประดิษฐ์ผลิตภัณฑ์ผักตบชวา ของกลุ่มสตรีประดิษฐ์ผลิตภัณฑ์ผักตบชวาบ้านสันปาม่วง ตำบลบ้านต๋อม อำเภอเมืองพะเยา จังหวัดพะเยา" (1984). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 53274.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/53274