Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
การศึกษาปฏิสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการเรียนการสอน กับระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนที่มีต่อทักษะการคิด ของนักเรียนระดับประถมศึกษา
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
A study of the interaction between instructional model and learning achievements on thinking skills of elementary school students
Year (A.D.)
1993
Document Type
Thesis
First Advisor
ทิศนา แขมมณี
Second Advisor
ทวีวัฒน์ ปิตยานนท์
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
ครุศาสตรดุษฎีบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาเอก
Degree Discipline
หลักสูตรและการสอน
DOI
10.58837/CHULA.THE.1993.82
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
จันทร์เรือง, ปราโมทย์, "การศึกษาปฏิสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการเรียนการสอน กับระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนที่มีต่อทักษะการคิด ของนักเรียนระดับประถมศึกษา" (1993). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 39881.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/39881