Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)

การศึกษาปฏิสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการเรียนการสอน กับระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนที่มีต่อทักษะการคิด ของนักเรียนระดับประถมศึกษา

Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)

A study of the interaction between instructional model and learning achievements on thinking skills of elementary school students

Year (A.D.)

1993

Document Type

Thesis

First Advisor

ทิศนา แขมมณี

Second Advisor

ทวีวัฒน์ ปิตยานนท์

Faculty/College

Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)

Degree Name

ครุศาสตรดุษฎีบัณฑิต

Degree Level

ปริญญาเอก

Degree Discipline

หลักสูตรและการสอน

DOI

10.58837/CHULA.THE.1993.82

Share

COinS