Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
ลักษณะความเป็นสากลและความเป็นไทยในงานโฆษณาสินค้าระดับโลกทางโทรทัศน์ พ.ศ.2534-2535
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
The globalization and thainization in world brand television advertising in 1991-1992
Year (A.D.)
1993
Document Type
Thesis
First Advisor
ศิริชัย ศิริกายะ
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
การสื่อสารมวลชน
DOI
10.58837/CHULA.THE.1993.360
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
คุณาลัย, ชลิดา, "ลักษณะความเป็นสากลและความเป็นไทยในงานโฆษณาสินค้าระดับโลกทางโทรทัศน์ พ.ศ.2534-2535" (1993). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 37109.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/37109
COinS