Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
"พุทธพาณิชย์" : ผลกระทบจากการใช้สื่อสารมวลชน ในการโฆษณาประชาสัมพันธ์ เพื่อจำหน่ายพระเครื่องที่มีต่อทัศนคติ และความเชื่อของพุทธศาสนิกชน ในเรื่องสัญญลักษณ์ของศาสนา
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
Buddha commercialism : media effects of Buddha image advertising on the attitudes and beliefs of Buddhists in Buddhism symbols
Year (A.D.)
1994
Document Type
Thesis
First Advisor
จาระไน แกลโกศล
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
การประชาสัมพันธ์
DOI
10.58837/CHULA.THE.1994.342
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
ภาววิมล, ชายนำ, ""พุทธพาณิชย์" : ผลกระทบจากการใช้สื่อสารมวลชน ในการโฆษณาประชาสัมพันธ์ เพื่อจำหน่ายพระเครื่องที่มีต่อทัศนคติ และความเชื่อของพุทธศาสนิกชน ในเรื่องสัญญลักษณ์ของศาสนา" (1994). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 31478.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/31478