Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)

"พุทธพาณิชย์" : ผลกระทบจากการใช้สื่อสารมวลชน ในการโฆษณาประชาสัมพันธ์ เพื่อจำหน่ายพระเครื่องที่มีต่อทัศนคติ และความเชื่อของพุทธศาสนิกชน ในเรื่องสัญญลักษณ์ของศาสนา

Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)

Buddha commercialism : media effects of Buddha image advertising on the attitudes and beliefs of Buddhists in Buddhism symbols

Year (A.D.)

1994

Document Type

Thesis

First Advisor

จาระไน แกลโกศล

Faculty/College

Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)

Degree Name

นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต

Degree Level

ปริญญาโท

Degree Discipline

การประชาสัมพันธ์

DOI

10.58837/CHULA.THE.1994.342

Share

COinS