Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
ปัจจัยที่มีผลต่อการนำเสนอลักษณะสากลและท้องถิ่นในภาพยนตร์ โฆษณาเครื่องดื่ม "โค้ก" ในช่วงปี พ.ศ. 2532-2536
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
Factors influencing a portrayal of global and local conceptualization in 1989-1993 Coca-Cola television commercials
Year (A.D.)
1995
Document Type
Thesis
First Advisor
วิฏาธร จิรประวัติ
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
การสื่อสารมวลชน
DOI
10.58837/CHULA.THE.1995.366
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
จิตตศิลป์, นพพร, "ปัจจัยที่มีผลต่อการนำเสนอลักษณะสากลและท้องถิ่นในภาพยนตร์ โฆษณาเครื่องดื่ม "โค้ก" ในช่วงปี พ.ศ. 2532-2536" (1995). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 29578.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/29578