Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
ผลของการฝึกควบคุมกระบวนการอ่านโดยการแลกเปลี่ยนบทบาท ที่มีต่อความสามารถในการอ่านเข้าใจความของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 ที่ด้อยความสามารถในการอ่าน
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
Effects of comprehension monitoring training by reciprocal on reading comprehension of mathayom suksa one students with low reading ability
Year (A.D.)
1992
Document Type
Thesis
First Advisor
มณีรัตน์ สุกโชติรัตน์
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
จิตวิทยา
DOI
10.58837/CHULA.THE.1992.117
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
จรพงษ์, จันทร์ทรา, "ผลของการฝึกควบคุมกระบวนการอ่านโดยการแลกเปลี่ยนบทบาท ที่มีต่อความสามารถในการอ่านเข้าใจความของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 ที่ด้อยความสามารถในการอ่าน" (1992). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 38695.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/38695