Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
การสร้างสัญญะผ่านโฆษณาทางสื่อมวลชนเพื่อกำหนดสถานภาพของสินค้า : กรณีศึกษาเครื่องไฟฟ้าชาร์ป
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
The sign construction through media advertisement in order to promote product status : a case study of Sharp electrical appliances
Year (A.D.)
1992
Document Type
Thesis
First Advisor
พนา ทองมีอาคม
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
การสื่อสารมวลชน
DOI
10.58837/CHULA.THE.1992.358
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
โภคาชัยพัฒน์, จันทร์เพ็ญ, "การสร้างสัญญะผ่านโฆษณาทางสื่อมวลชนเพื่อกำหนดสถานภาพของสินค้า : กรณีศึกษาเครื่องไฟฟ้าชาร์ป" (1992). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 38635.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/38635