Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนดนตรีสากลขั้นพื้นฐานของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 ที่เรียนโดยการสอนตามแนวคิดของโคดาย กับการสอนตามแนวคิดของเบอร์เกตันและบอร์ดแมน
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
A comparison of learning achievement on rudiments of music of prathom suksa two students taught by using Kodaly's approach and Bergethon and Boardman's approach
Year (A.D.)
1994
Document Type
Thesis
First Advisor
อรวรรณ บรรจงศิลป์
Second Advisor
ณรุทธ์ สุทธจิตต์
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
ประถมศึกษา
DOI
10.58837/CHULA.THE.1994.213
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
นาควิเชียร, พงษ์ลดา, "การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนดนตรีสากลขั้นพื้นฐานของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 ที่เรียนโดยการสอนตามแนวคิดของโคดาย กับการสอนตามแนวคิดของเบอร์เกตันและบอร์ดแมน" (1994). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 31799.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/31799