Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)

ผลของวิธีสอนตามแนวการกระตุ้นให้เด็กเรียนตามคาดหวังของตนเอง ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการอ่านภาษาไทยเพื่อความเข้าใจ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6

Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)

Effects of using the teaching technique in stimulating children to learn according to self expectation on Thai reading comprehension achievement of prathom suksa six students

Year (A.D.)

1994

Document Type

Thesis

First Advisor

มณีรัตน์ สุกโชติรัตน์

Faculty/College

Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)

Degree Name

ครุศาสตรมหาบัณฑิต

Degree Level

ปริญญาโท

Degree Discipline

ประถมศึกษา

DOI

10.58837/CHULA.THE.1994.206

Share

COinS