Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
ผลของวิธีสอนตามแนวการกระตุ้นให้เด็กเรียนตามคาดหวังของตนเอง ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการอ่านภาษาไทยเพื่อความเข้าใจ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
Effects of using the teaching technique in stimulating children to learn according to self expectation on Thai reading comprehension achievement of prathom suksa six students
Year (A.D.)
1994
Document Type
Thesis
First Advisor
มณีรัตน์ สุกโชติรัตน์
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
ประถมศึกษา
DOI
10.58837/CHULA.THE.1994.206
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
ธรรมาธิวัฒน์, กาญจนพรรณ, "ผลของวิธีสอนตามแนวการกระตุ้นให้เด็กเรียนตามคาดหวังของตนเอง ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการอ่านภาษาไทยเพื่อความเข้าใจ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6" (1994). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 31792.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/31792