Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)

การวิเคราะห์ความรู้เฉพาะด้าน กระบวนการในการคิดแก้ไขปัญหา และเมตาคอคนิชั่นของนักเรียนมัธยมศึกษาผู้ชำนาญ และไม่ชำนาญในการแก้ปัญหาคณิตศาสตร์

Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)

An analysis of domain-specific knowledge, problem-solving process, and metacognition of secondary school student experts and novices in mathematical problem-solving

Year (A.D.)

1994

Document Type

Thesis

First Advisor

ประสาร มาลากุล ณ อยุธยา

Second Advisor

เพ็ญพิไล ฤทธาคณานนท์

Faculty/College

Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)

Degree Name

ครุศาสตรดุษฎีบัณฑิต

Degree Level

ปริญญาเอก

Degree Discipline

จิตวิทยาการศึกษา

DOI

10.58837/CHULA.THE.1994.72

Share

COinS