Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
การวิเคราะห์รูปแบบสารโฆษณาทางโทรทัศน์ที่เกี่ยวข้องกับ การสร้างลักษณะผู้บริโภคชั้นสูงในสังคมไทย
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
An analysis of television commercial messages concerning the creation of high profile consumers in Thai society
Year (A.D.)
1994
Document Type
Thesis
First Advisor
นันทวัน สุชาโต
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
การสื่อสารมวลชน
DOI
10.58837/CHULA.THE.1994.369
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
ชิณวังโส (สุขุมนัส), กฤษณา, "การวิเคราะห์รูปแบบสารโฆษณาทางโทรทัศน์ที่เกี่ยวข้องกับ การสร้างลักษณะผู้บริโภคชั้นสูงในสังคมไทย" (1994). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 31552.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/31552