Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
กระบวนการสร้างสรรค์กลยุทธ์การนำเสนอเพื่อการเปิดตัวสินค้าใหม่ ของบริษัท ซี เอ็ม ออกาไนเซอร์ จำกัด พ.ศ. 2535-2536
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
Creative process of strategic presentation for launching new products by the C.M. Organizer Co.,Ltd. B.E.1992-1993
Year (A.D.)
1994
Document Type
Thesis
First Advisor
ศิริชัย ศิริกายะ
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
การสื่อสารมวลชน
DOI
10.58837/CHULA.THE.1994.367
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
จันทร์เที่ยง, พงา, "กระบวนการสร้างสรรค์กลยุทธ์การนำเสนอเพื่อการเปิดตัวสินค้าใหม่ ของบริษัท ซี เอ็ม ออกาไนเซอร์ จำกัด พ.ศ. 2535-2536" (1994). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 31550.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/31550