Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)

ผลของการเพิ่มปฏิสัมพันธ์ระหว่างครูและนักเรียนต่อพฤติกรรมตั้งใจเรียน และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาไทยของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 ที่มีความบกพร่องทางการได้ยิน

Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)

Effect of increasing interaction between teacher and pratom suksa three students with hearing impairment on attentive behaviors and Thai language achievement

Year (A.D.)

1995

Document Type

Thesis

First Advisor

สมโภชน์ เอี่ยมสุภาษิต

Faculty/College

Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)

Degree Name

ครุศาสตรมหาบัณฑิต

Degree Level

ปริญญาโท

Degree Discipline

จิตวิทยาการศึกษา

DOI

10.58837/CHULA.THE.1995.145

ISBN

9746318837

Share

COinS