Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
การสื่อความหมายในการจูงใจนักท่องเที่ยวผ่านเนื้อหาในแผ่นพับ เพื่อการโฆษณาประชาสัมพันธ์ ขององค์กรส่งเสริมการท่องเที่ยวในปี พ.ศ.2536-2537
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
Persuasive communication for tourists through advertising in brochures : a look at National Tourist Organization
Year (A.D.)
1995
Document Type
Thesis
First Advisor
เกริกเกียรติ พันธุ์พิพัฒน์
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
การสื่อสารมวลชน
DOI
10.58837/CHULA.THE.1995.378
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
แสงขำ, พิชญ์สินี, "การสื่อความหมายในการจูงใจนักท่องเที่ยวผ่านเนื้อหาในแผ่นพับ เพื่อการโฆษณาประชาสัมพันธ์ ขององค์กรส่งเสริมการท่องเที่ยวในปี พ.ศ.2536-2537" (1995). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 29590.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/29590