Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
บทบาทและความสำคัญของ "รางวัลผลงานการตลาดดีเด่น" ที่มีต่อการสื่อสารการตลาดของบริษัทที่ได้รับรางวัลชนะเลิศ
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
The role of the Thailand Marketing Awards in marketing communication among granted companies
Year (A.D.)
1996
Document Type
Thesis
First Advisor
นันทวัน สุชาโต
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
การสื่อสารมวลชน
DOI
10.58837/CHULA.THE.1996.793
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
จิตนราพงศ์, ประวิทย์, "บทบาทและความสำคัญของ "รางวัลผลงานการตลาดดีเด่น" ที่มีต่อการสื่อสารการตลาดของบริษัทที่ได้รับรางวัลชนะเลิศ" (1996). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 28240.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/28240