Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
อิทธิพลของระดับความเกี่ยวพันของสินค้าที่มีต่อประสิทธิผล ของการใช้เซ็กส์แอพพีลในงานโฆษณา
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
The influence of product involvement and sex appeal on advertising effectiveness
Year (A.D.)
1996
Document Type
Thesis
First Advisor
พนา ทองมีอาคม
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
การประชาสัมพันธ์
DOI
10.58837/CHULA.THE.1996.711
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
เรืองยุทธปกรณ์, อรนุช, "อิทธิพลของระดับความเกี่ยวพันของสินค้าที่มีต่อประสิทธิผล ของการใช้เซ็กส์แอพพีลในงานโฆษณา" (1996). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 28019.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/28019
COinS