Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
ผลของการใช้คำถามแบบคำต่อคำและแบบมโนทัศน์ที่มีต่อความเข้าใจ และการระลึกได้ในการอ่านภาษาอังกฤษ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
Effects of using verbatim and conceptual questions on comprehension and recall of reading English language of mathayom suksa three students
Year (A.D.)
1996
Document Type
Thesis
First Advisor
สุภัทรา อักษรานุเคราะห์
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
มัธยมศึกษา
DOI
10.58837/CHULA.THE.1996.572
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
สหุนันท์, พลอยมณี, "ผลของการใช้คำถามแบบคำต่อคำและแบบมโนทัศน์ที่มีต่อความเข้าใจ และการระลึกได้ในการอ่านภาษาอังกฤษ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3" (1996). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 27021.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/27021