Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
ผลของความน่าเชื่อถือของแหล่งสารและคุณค่าตราสินค้าต่อประสิทธิผลของงานโฆษณา
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
The impact of source credibility and brand equity on advertising effectiveness
Year (A.D.)
2005
Document Type
Thesis
First Advisor
สราวุธ อนันตชาติ
Faculty/College
Faculty of Communication Arts (คณะนิเทศศาสตร์)
Degree Name
นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
การโฆษณา
DOI
10.58837/CHULA.THE.2005.298
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
วัฒนะพยุงกุล, นพวรรณ, "ผลของความน่าเชื่อถือของแหล่งสารและคุณค่าตราสินค้าต่อประสิทธิผลของงานโฆษณา" (2005). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 19717.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/19717
COinS