Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
อิทธิพลของการจัดลำดับขั้นการสอนและการฝึกทีละขั้นต่อการเรียนทักษะ
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
Influence of instructional sequence and step-wise practice on skill learning
Year (A.D.)
1976
Document Type
Thesis
First Advisor
ชัยพร วิชชาวุธ
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
จิตวิทยา
DOI
10.58837/CHULA.THE.1976.38
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
ชมชัยยา, ทรงชัย, "อิทธิพลของการจัดลำดับขั้นการสอนและการฝึกทีละขั้นต่อการเรียนทักษะ" (1976). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 16029.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/16029
COinS