Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
กลวิธีทางการตลาดของผลิตภัณฑ์อาหารกระป๋องในประเทศไทย
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
Marketing strategy of canned project in Thailand
Year (A.D.)
1975
Document Type
Thesis
First Advisor
ศิริโสภาคย์ บูรพาเดชะ
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
บัญชีมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
การตลาด
DOI
10.58837/CHULA.THE.1975.292
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
อ่อนประเสริฐ, ยศวดี, "กลวิธีทางการตลาดของผลิตภัณฑ์อาหารกระป๋องในประเทศไทย" (1975). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 15594.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/15594
COinS