Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD)
การเปรียบเทียบสัมฤทธิผลการเรียนภาษาอังกฤษแบบโครงสร้าง กับแบบสถานการณ์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ห้าในโรงเรียนสาธิต จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Other Title (Parallel Title in Other Language of ETD)
A comparison of achievement resulting of learning English through the structural approach and the Situational Approach in Chulalongkorn Demonstration School Prathom Suksa Five students
Year (A.D.)
1973
Document Type
Thesis
First Advisor
สุภัทรา อักษรานุเคราะห์
Faculty/College
Graduate School (บัณฑิตวิทยาลัย)
Degree Name
ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level
ปริญญาโท
Degree Discipline
มัธยมศึกษา
DOI
10.58837/CHULA.THE.1973.166
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivative Works 4.0 International License.
Recommended Citation
ลีลสัตยกุล, แม้นมาศ, "การเปรียบเทียบสัมฤทธิผลการเรียนภาษาอังกฤษแบบโครงสร้าง กับแบบสถานการณ์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ห้าในโรงเรียนสาธิต จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย" (1973). Chulalongkorn University Theses and Dissertations (Chula ETD). 15188.
https://digital.car.chula.ac.th/chulaetd/15188